Angellaugh

Börjes i tingsryd

Publicerad 2012-05-17 00:13:58 i Allmänt,

Trött som jag var idag efter skolan lyckades jag somna i mammas och pappas säng när mamma babblade på om powerpointen. En timme och några snarkningar senare vaknade jag utav att hon sprang iväg och hämtade sin mobil. Det var Karro som undrade om hon kunde passa Freja & Ville medan hon åkte till tingsryd. Tog en liten stund innan jag fattade att dom skulle åka till börjes, och glad som jag är för spontana saker åkte jag med dom dit.
Medan vi väntade på Karro med barnen passade jag på att fota mina vackra kusiner lite:
Ren och fin runt munnen där ja :P
This is what I bought!
1 par ridbyxor, 1 ridtröja, 3 par ridstrumpor, 1 armband som liknar ett betsel och ett par nya bommulsridvantar(tycker dom är bäst på sommaren för de är luftiga). Allt gick på 410 kronor.

Kommentarer

Postat av: Jinni

Publicerad 2012-05-27 02:44:59

Vilka fina bilder på Freja och Ville. Så stora de har blivit sen i julas. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela