Angellaugh

detta fält måste fyllas i

Publicerad 2012-05-14 18:23:09 i Allmänt,

Jag höll väl inte riktigt löftet om att blogg men jag har verkligen inte haft tid. Egentligen ska jag sitta bakom SO böcker men jag måste uppdatera lite känner jag.
I fredags var man med lilla Ika och Julia. Vi fotade mycket och jag kommer lägga upp några bilder från det. Sedan skjutsade jag hem Julia och när jag skulle köra hem därifrån var jag på väg att köra på Martin som cyklade rakt ut i vägen så jag skrek bara: SE DIG FÖR MARTIN!!, och körde vidare.
På lördagen städade jag och gjorde fint i garderoben och rensade ut lite kläder som jag ska sy om och laga. Sedan bakade jag fantastiskt goda cup cakes, ska nog lägga ut recept nästa gång jag bakar dom. Mamma gjorde pajer och sallad och sedan bjöd hon hem två kompisar(pappa var borta för han var iväg med hemvärnet) och efter vi hade ätit söp dom sig fulla och jag tyckte de blev så jäkla pinsamma att jag gick upp på mitt rum och spelade sims 2.
På söndagen var mamma bakis och vi orkade inte göra något annat än att kolla på true blood, fast jag fick ändå en del av konstanalysen gjord. Mamma berättade för mig att de hade lyssnat på nickelback och att dom hade headbangat(töntisarna, tur att jag inte var där nere då, hade skämts ihjäl) och hon hade nackspärr.
SLUT!
Tuffingar

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-05-14 19:24:39

JAG MÅSTE HA ALLA DOM HÄR BILDERNA, vi är så fina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela