Angellaugh

Duschdrama

Publicerad 2012-05-22 14:25:22 i Allmänt,

Lång dag på ryssberget idag! eller två timmar iaf. Efter att ha orienterat med blod svett och tårar så var vi framme och vi hade fått rätt på alla kontroller.
Kom hem och duschade och precis när jag klivit ur duschen hör jag hur några elever från mammas klass börjar dra i dörrhandaget och till min fasa upptäckte jag att jag inte haspat ordentligt och dom var precis på väg att öppna när jag kastar mig fram och smäller igen den och låser. Tänk om dom kommit en minut tidigare :S
Det visade sig att mammas klass skulle hem till oss och äta, don't know why.
Efter den äventyrliga duschen passade jag på att läsa ut andra boken av hungerspelen, också kallad eld. Supermega bra och nu vill jag dra ut så mycket som möjligt på trean för jag vill inte att dom ska ta slut!
Nu ska jag börja med tyskan och sedan göra mig i ordning för The Avengers där supermegahetajättesnygga Chris Evans spelar Captain America :D
Tack o hej.
bilden talar för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela