Angellaugh

Godisbilar, häst och Ika

Publicerad 2012-09-16 09:05:00 i Allmänt,

Så spenderade jag gårdagen. Kanske inte säger er så mycket men gårdagen började med att jag och Julia vaknade upp. Hon blev tvingad att komma hem till mig i fredags på kvällen för att jag var ensam hemma. Vi spenderade hela kvällen med att kolla på youtubeklipp och äta ahlgrens bilar. Sen somnade vi efter att vi skrivit elakheter till folk på omegle.
 
Efter att Julia åkt hem körde jag med föräldrar hem till Karro och var där i en halvtimme innan jag drog vidare till stallet.
 
Sen red jag ut och Karro frågade om vi skulle rida tillsammans när jag precis börjat rida så jag red dit. Hästarna hade värsta rycken. När vi skulle galoppera drog Madonna(som jag red på som var äldst, 27 år) iväg som en jävla raket och stack nästan iväg från de andra hästarna. Men hon hann inte för Poker gjorde en tvärnit mitt framför oss i en vägkorsning... Sen andra galoppen på en åker drog hon iväg lika mycket och jag fick inte stopp på henne. Så har hon aldrig varit innan! När vi kom tillbaka till stallet var hon dyngblöt av svett så hon fick svettas av en stund sedan lade jag på henne ett svett täcke. 
 
På kvällen körde jag hem till Ika och vi åt tacos(tredje gången för mig den här helgen). Efter det hämtade jag upp Adam. Resten av kvällen spelade vi "Twister" och "Med andra ord". Det var superkul! Kanske ska tillägga att Fanny och Julia också var med.
Klassresan skriver jag om efter jag kommit hem från Börjes. Åker om exakt sex minuter och jag har inte sminkat mig än så det är nog bäst att jag gör det.
 


 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela