Angellaugh

The wide world is all about you: you can fence yourselves in, but you cannot for ever fence it out.

Publicerad 2012-09-12 19:09:26 i Allmänt,

Jag ångrade mig med att byta blogg så jag kör på med angellaugh!
Jag har börjat gymnasiet sedan senast jag bloggade och jag älskar det! Alla i min klass är jätte schyssta och vi har en bra sammanhållning. Tycker jag ^^
 
Idag har jag för första gången i mitt liv käkat pommes och mjukglass. Alltså, inte var och en för sig utan doppade pommes i mjukglass. Det var Lovisa som fick mig att prova och, det är inte så farligt som det kanske låter... På notensemblen fick vi spela nån trummgrej inför publik, något som inte uppskattades från min sida då jag inte klarade av att slå rätt på en enda not tror jag.
 
På bussen satt jag bredvid Anton och pratade med honom Viktor och Benny, kul att se dom igen!
Nä nu måste jag tvinga mamma att ringa Malin och packa inför imorgon, då blir det av mot hästveda med klassen och alla andra ettor på C4.
 
Tack för att ni tagit er tiden att läsa detta totalt tråkiga och ointressanta blogginlägget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela