Angellaugh

-

Publicerad 2013-11-05 20:40:00 i Allmänt,

Sitter vid datorn och lyssnar på 112 som hörs in till datorrummet från tv:n. Har gjort en tillbakablick på mina gamla inlägg och skäms över hur dåligt jag skrev innan. Totalt värdelösa inlägg med fula bilder. Nästan lika hemskt som att läsa min dagbok.
 
Har egentligen så otroligt mycket skolarbeten som borde lämnas in men jag har noll motivation. Höstkvällarna börjar klockan fem och mörkret sluter sig i mitt sinne och jag är tröttare än vad jag brukar vara. Är jag inte i stallet och packar höpåsar halvsover jag framför tv:n. På något sätt älskar jag hösten samtidigt som jag avskyr den. Jag gillar mest oktober för i november kommer kylan, regnet, blåsten och de otaliga strömavbrotten. Men nu är november här och jag kan inget annat göra än att skruva upp mysfaktorn till hundra, och kan säga att det är mycket lättare med en kattunge som gosar med en. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela